BEJ SOPONAR CIPRIAN LUCIAN
DESPRE NOI
Societatea profesională de executori judecătorești
”SOPONAR, ROMAN ȘI ASOCIAȚII”
A fost infiintata in anul 2019 prin asocierea celor doua birouri individuale apartinând executorilor judecatoresti SOPONAR Ciprian Lucian si ROMAN Mariana. Principiile si viziunea noastra sunt sustinute de profesionalismul colaboratorilor nostrii, 7 angajati, majoritatea licentiati in stiinte juridice, precum si un cabinet de avocatura cu care colaboram in permanenta.
Dosarele executionale aflate în portofoliul nostru sunt analizate si instrumentate cu maximă diligentă şi profesionalism, prin abordarea unor soluţii care satisfac deopotrivă legalitatea dar şi pragmatismul necesar în asemenea situaţii, celeritatea și rezolvarea impedimentelor prin soluții personalizate, fără a compromite calitatea actului de executare, este misiunea noastra.
SOPONAR Ciprian Lucian
Este abolvent al Facultatii de Drept din cadrul Universitatii „Dimitrie Cantemir”, promotia 2002. Şi-a început activitatea din postura de consilier juridic, iar din anul 2006 si-a continuat activitatea profesionala in domeniul executarii silite, ocupand functia de Executor Bancar in cadul Bancii Transilvania SA si OTP Bank Romania SA., in anul 2012 fiind numit in functia de Executor Judecatoresc.
+40 741 098 580
[email protected]
Motto-ul nostru:
“Tehnologia este natura omului modern”
Societatea noastra foloseşte tehnologia pentru a-şi construi şi consolida relațiile cu clienţii şi colaboratorii. Tehnologia este un instrument puternic, o componentă esențială a modului în care ne desfăşurăm activitatea. Aplicațiile software personalizate, trimiterea fax-urilor electronice, facturarea electronică, ne permit să instrumentăm fiecare dosar mult mai rapid.
Utilizam un soft specializat in vederea gestionarii dosarelor executionale – ZENIC EXECUTOR.
Informaţia este disponibilă prin intermediul Internetului, rețelei interne şi a bazelor de date securizate ale documentelor, in acest sens am realizat „in house” o aplicație web – INFO DOSAR – ce poate fi accesata de pe site-ul nostru si care permite tuturor clientilor accesul la dosarele aflate pe rolul societatii noastre, utilizand o parola care le este comunicata la deschiderea dosarului, putand consulta in acest mod toate actele existente in dosarele executionale pe care le instrumentam, acestea putand fi partajate in format pdf.
Avand in vedere noile provocari cu care se confrunta societatea, legate de efectele epidemiei COVID 19, punem la dispozitia clientilor nostrii o aplicatie, acestia putandu-ne contacta si prin intermediul video-conferinţelor, astfel putem fi faţă în faţă cu aceştia zilnic reducând totodată timpul şi costurile deplasarilor.
Continuăm să investim capital semnificativ în cea mai nouă tehnologie. Atat legislatia cat si tehnologia sunt intr-o continua evolutie si interdependenta, motiv pentru care suntem atenti la orice schimbare pentru a ne adapta în mod constant la noile situaţii și provocări.